Товариство з обмеженою відповідальністю «Аграрний Фонд» було зареєстровано в 2013 році і на сьогоднішній день вважається одним з найбільш прибуткових підприємств, яке функціонує на території України. Офіційним власником виступає Міністерство аграрної політики і продовольства.
Чому варто користуватися електронним майданчиком?
Підприємство вважається багатофункціональним. До основних завдань Аграрного Фонду прийнято відносити:
· забезпечення сприятливих умов для розвитку сільськогосподарської сфери України;
· забезпечення стабільної роботи ринку збуту сільськогосподарських товарів;
· захист прямих інтересів вітчизняних агрономів;
· забезпечення прибутку від здійснення господарської діяльності;
· реалізація затвердженої політики безпеки українського населення.
За останніми даними, тільки в 2019 році розмір чистого прибутку Фонду склав близько 150 мільйонів гривень. У державних масштабах дохід відносно невеликий, але, якщо взяти до уваги кількість тільки виявлених корумпованих схем, можна зазначити, що вже в нинішньому році ситуація кардинально покращитися. Уряд України сподівається, що після впровадження обов’язкової організації аукціонів через електронну площадку, обсяги чистого прибутку будуть стрімко рости, про що свідчать численні аналітики.
Для представників аграрної сфери, прийняття участі в публічному аукціоні також несе масу переваг. Наприклад, всі учасники автоматично стають рівними в своїх правах, тому про будь-яке шахрайство говорити не доводиться. Що характерно, з’являється можливість придбати необхідні товари за значно заниженими цінами, але при цьому з певною вигодою для безпосередніх продавців. До основоположних переваг прийнято відносити:
· можливість брати участь в аукціонах з перших хвилин після реєстрації на електронному майданчику;
· відсутність підводних каменів при укладанні угоди;
· наявність вичерпної інформації про цікавить слоті, завдяки чому потенційні покупці заздалегідь знають, що саме приховує під собою відкрилася тендер.
Електронний майданчик Українська універсальна біржа sale.uub.com.ua є акредитованою компанією, яка функціонує з 2013 року. За весь час свого існування було скоєно понад 500 тисяч угод за різними напрямками, в тому числі і в аграрній сфері, зареєстровано понад 10 тисяч клієнтів, причому не тільки з території України, але з-за кордону.
Щоб зареєструватися в якості учасника електронної системи торгів https://sale.uub.com.ua/filter/reserves-of-the-agrarian-fund , не потрібно бути досвідченим користувачем ПК. Потенційним клієнтам досить дотримуватися нескладної інструкції, що включає в себе кілька етапів:
1. Перехід на офіційний портал Української універсальної біржі.
2. Створення особистого кабінету шляхом заповнення розробленої анкети достовірними персональними даними.
3. Авторизація в профілі, шляхом вказівки логіна і пароля.
4. Використання спеціалізованого фільтра для вибору підходящого лота.
5. Реєстрація в якості потенційного покупця і формування власної ставки.
При виникненні будь-яких питань, завжди можна звернутися за допомогою до кваліфікованих фахівців служби підтримки. Професійні менеджери готові надати посильну допомогу в інформаційному, технічному і юридичному полі. Для організації зворотного зв’язку можна користуватися зазначеними на стартовій сторінці контактними даними.